Moje serce należy do ludzi, Moje ciało należy do do ziemi, Moja dusza należy do kuchni, Moje życie

wtorek, 9 sierpnia 2016

Omlet z makaronem chinskim

Nie lubie ja zupek chinskich, bo sa pozbawione witamin i odzywczych skladnikow. Mozna by za to zmontowac z nich ,, chinska tortille"- calkiem pozywne i oszczedne danie". Namoczyc kluski w wodzie i odcedzic. 2 jajka rozmacic z przyprawami z zupy, dodac do nich 2 lyzki tartego sera i szczypiorek. Wymieszac. Jesli w zupce znajduje sie saszetka z tluszczem uzywamy go do smazenia, jeli nie smazymy na oleju pod przykryciem i odwracamy uzywajac talerza. Dodalam pomidory, bo lubie cos kwasnego przy takim sniadaniu i usmazylam na oleju sezamowym. I nie...nie zjadlam calego, bo to porcja na dwie, trzy osoby...nie wiem jeszcze skad wezme chetnych😂

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz