Moje serce należy do ludzi, Moje ciało należy do do ziemi, Moja dusza należy do kuchni, Moje życie

niedziela, 26 czerwca 2016

Krem z klopsami

kawego posmaku dodaja przekrojone na pol pomidorki wrzucone do taleza z goraca zupa. Konsystencja kremu, to czasem problem. Ato za duzo, a to za malo wody. Najlepiej zalac woda, cokolwiek tam mamy przeznaczone na krem, aby ilosc wody byla okolo 1cm nac warzywa. Zawsze dla bezpieczenstwa wody troche zlac i miksowac. Poyem ja ewentualnie dodawac jesli zupa jest za gesta, bo zagescic juz trudno😊. Kazdy zupe- krem robi jak lubi, ale napisze jak ma byc. Nalezy wlozyc lyzke do zupy, wyjac i potrzymac chwile wglebieniem w dol. Jak wszystko splynie z wybrzuszenia- za rzadka, jak trzyma sie obwicie i trzeba stuknac lyzka zeby spadlo- za gesta. Jak spynie wszystko, a na wybrzuszeniu zostaje warstwa pokrywajaca gladko lyzke - zupa krem ma konsystencje idealna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz