Moje serce należy do ludzi, Moje ciało należy do do ziemi, Moja dusza należy do kuchni, Moje życie

wtorek, 8 marca 2016

Serowa przekaska w werji tarty

Dzis przekaska serowa. Na kruchym, upieczonym ciescie do tarty wylalam rozpuszczony w kapieli wodnej zolty ser. Wysokosc do 1 cm. Po zastygnieciu pokroilam na kwadraciki. Serek typu filadelfia zmieszalam z wedzona papryka i wycisnelam kilka rozetek. Na wierzchu oliwki, suszone pomidory, cebula czerwona i szczypiorek lub winogrona z odrobinka plesniowego. Takim nadzieniem wypelnilam tez kilka ,, muszelek", ktore upieklam w mojej ulubionej formie do magdalenek. Jak widac sprawdza sie ona i w slodkich i w slonych wypiekach. Aha. Na upieczone ciasto, zanim wylalam ser posypalam szynke ( nie mozna zakladac dna calkowicie, bo sie ser odklei)😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz