Moje serce należy do ludzi, Moje ciało należy do do ziemi, Moja dusza należy do kuchni, Moje życie

wtorek, 8 marca 2016

Kus kus zapiekany w papryce

Przypomnialo mi sie kuskusowanie w DDTVN i zrobilam faszerowana papryke. Taka jak robila Ania. No prawie taka, bo ja dorzucilam kilka krewetek. Mysle, ze z kurczakiem bylo by tez dobre. Trzeba tylko podsmazyc piersi do farszu.
Farsz:
Kuskus zrobic jak w przepisie na opakowaniu. Do jeszcze goracego dodac cebule i pomidory pokrojone w kostke i przecisniety czosnek. Mozna dolac wiecej oliwy ( zwykle daje sie ja do samego przygotowania kaszy). Potem sol, pieprz albo chili oraz kolendre- jak ktos nie ma albo nie lubi, to pietruszka tez pasuje😀. Nafaszetowac papryki i ugniesc farsz. Postawic w glebokim naczyniu polanym oliwa z oliwek. Piec w temp. 200 stopni. Ja zrobilam pikantne, dlatego obowiazkowo obok ajran z mieta. Oczywiscie z jogurtu mojej produkcji😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz