Moje serce należy do ludzi, Moje ciało należy do do ziemi, Moja dusza należy do kuchni, Moje życie

wtorek, 7 czerwca 2016

Salatka z bobem

Salatka nie tylko na grilla😊 soczysta, prosta i orzezwiajaca.
Skladnikow tyle samo, czyli po szklance:
Gotowanego bobu, pokrojonych pomidorow, pokrojonego w wieksza kostke ogorka, czarnych oliwek, ziemniakow w kostke i fasolki szparagowej gotowanej i pokrojonej na okolo 3 cm kawalki, szklanke avocado, szklanke szczypiorku i po pol szklanki koperku, miety i kolendry ( zamiast kolendry moze byc pietruszka). Ja nie mialam fasolki, to dodalam szparagi. Bez bobu tez smakuje, ale jest on waznym skladnikiem...mozna go zastapic puszka ciecierzycy. Teraz przyprawy dodawane w kolejnosci: sok z cytryny, sol, pieprz, oliwa. Moze byc odrobina cukru😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz