Moje serce należy do ludzi, Moje ciało należy do do ziemi, Moja dusza należy do kuchni, Moje życie

niedziela, 26 czerwca 2016

Avocado...

Polubic avocado. Przede wszystkim, trzeba jesc dojrzale. W moim przekonaniu niedojrzale smakuje jak mydlo...chyba, bo mydla nie probowalam😂. Na pierwszy ogien faszerowane tunczykiem i czarnymi oliwkami z odrobina majonezu i pieprzem. Koniec. Proste i sycace. Dobre na sniadanie. Je sie wydrazajac miazsz razem z farszem lyzeczka. Wersja nr 2 to salatka: avocado pokroic, skropuc sokiem z cytryny lub limonki, dodac anchovis ( moga byc sardynki- inna ryba, inaczej smakuje, ale pasuje). To byl by koniec wersji podstawowej, ale ja lubie dodac jeszcze czarne oliwki, kapary...male lub duze i jako smaczna dekoracje koreczek z mini mozzarelli i pomidorow. Tam gdzie wloska nuta obowiazkowo bazylia. Jesli zdecydujecie sie wymieszac salatke, dobrze dodac troche pasty krabowej lub lososiowej. Ja dodalam majonez krabowy. Trzeba skorupki z kraba pomoczyc w goracym oleju. Zlac olej i wykonac na nim.majonez samodzielnie😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz